Dondurmalı sundae 119.Yaş Günü Google Doodle

15:52 by Sahip · 0 yorum

Dondurmalı sundae 119.Yaş Günü Google Doodle
Dondurma dondurma
Google dondurma dondurma olmuştur. 119 yıllık dondurma dondurma eski! Ne ve nasıl yapılır dondurma dondurma için? Google Doodle (logo) ve artık tüm kullanıcıların dondurma dondurma ve iştahlanmakta görebilirsiniz.
Eğer isim Cafe Fernando geldi biliyor musunuz? Nerede biliyor musunuz? O ağız tadı hiç söylemedim ... veya ... Ben de onunla ilgisi var diyip Sürpriz proje duruyorum. Nereden ... İnanılmaz ama gerçek.
Bitirmişim üniversite. Yıl 1998. Ağustos ayı. Yolcusuyum içinde San Francisco. Okumayı gidiyorum. Kabus Geçtiğimiz hafta içinde uçağa binmeden önce. Amerika'dan gelen belgeleri kim bilmiyorum, taşımacılık şirketi günaşırı kavgalar ... Kağıt Uçağa binmeden gelir bir gün önce, mucizevi bir gün içinde vize konsolosluk ve ben uçakta kendimi bulmak iki uzun boylu bavul kadar insanlar anlamıyorum. Kapıda beni beklerken San Francisco, şehrin en bunalımlı bölgenin en sisli günün 20 saat sonra, motel kapısına en yakın okul seçti ... açılış notu "Ben 30 dakika sonra geliyorum". benim bagaj bekliyorum resmi tüneyip motel hadi. bir kadının elinde küçük bir kedi büyüklüğünde görünen bir domuz gibi bana yukarıdaki Sonra dağ.

Bir sigara ucu için ağzını yakın kalmadı. Çatılan kaşları derin ortasında bir duman izi bıraktı. baş leke olarak monte edilir. Türkiye Moda hatta yirmi yıl gözünde bir gözlük üzerine doğru değildi ... gözlerimin sekmesinde sıkışmış duman gidin ağzına elini. her şey güzel Tuhaf çelişkidir. Kadın incelemeyi söylüyorum üzüntü bırakın. piyasa genelinde elim bir anahtar tutuşturuyor ve motel odasında göstermek bakan. Ama kendimi kapak polyester bırakıveriyorum yatağının üst kısmında kalan mümkün değildir. sokak ve inanılmaz iğrenç beni yalnız bırak sondaj çan dışarı genelinde her marketten gelen Birlikte insanlar. Bir zaman sınırlı; okul halledicek çalışma ton o gün var. bir duş alın ve çantamı almak ve sorumlu bir kadın kapıyı. Deplasman kadar ve 10 dakika geliyor. Hatta nasıl okula gitmek için en ufak bir fikrim yok çünkü Zorla beklemek. sahte elle çizilmiş harita fotokopisi çekmece tarif edersiniz ve bir motel tutuşturuyor Elimi tutmak için okula bir yuvarlak alır. bir bankada hesap açmak için okul işimi hallettikten sonra alır. Büyük bir hata. banka kadın tarafından çizilen harita dışında olduğu için. Ben, tabii, hatta sağını solunu bilmiyorum kaybetti. Sırtımda Çanta, başımı okul kitapları düşene kadar yol var. Git, git, durma. Herhangi bir bina tanıdık. bağırsaklar toplarken otel yelteniyorum sonuncusu de caddenin adını sormaya, adam (şaka değil) sağır ve dilsiz olduğunu.
Dondurmalı sundae 119.Yaş Günü Google Doodle


Kaynak: Haber VIN

yorum

0 Responses to "Dondurmalı sundae 119.Yaş Günü Google Doodle"

Yorum Gönder